Eindelijk super weer.... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van rensa - WaarBenJij.nu Eindelijk super weer.... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van rensa - WaarBenJij.nu

Eindelijk super weer....

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg

06 Maart 2005 | Vietnam, Hanoi

Dag Leuke mensen...
Hier een heel erg kort bericht van mij.
Hoe is het bij jullie? Ik las het van de sneeuw...en kou, hoe bizar! Ben ik een keer niet in Nederland krijgen we daar zo veel sneeuw! Jammer, maar ja ik mag helemaal niet klagen. Ik ben 3 dagen geleden in Nahtrang aangekomen. Na een trein reis van 26 uur vanuit hanoi.Prachtige trein rit trouwens. En het weer is hier echt super.. Ik als domme Rens gelijk de eerste dag naar het strand...das niet zo dom maar wel als je geen zonnebrand op hebt. En er was een lekker koel briesje dus dat maakt bij elkaar dat ik nu zo rood als een kreeft ben! Auch... Maar was weer een leer moment ;-) Maar ik ben me dus goed aan het vermaken op het strand. Ik heb nog 2 zwitsers ontmoet waar ik mee op trek. En ik en Nicolas zijn echt de hele dag als kleine kinderen aan het spelen in de golven van 2a3 meter hoog. Echt dat is zooo kicken...Soms ook wel gevaarlijk maar zoo leuk! Geeft echt een kick! En de feesten op het strand zijn ook echt supers...Mooie feestjes hier gehad!
Maarja vanavond richting Saigon want ik heb de 8ste een vlucht naar Bangkok. Dus ik ga er nu weer vandoor...De golven wachten op me!
See jullie!
Cheers en kus Rens

  • 06 Maart 2005 - 12:54

    Wietsa:

    Hej brotha hoe is het met je! vet man dat je nu lekker in de zee kan spelen! moet wel heel wat anders zijn dan die kou in rusland! Hier is alles wel flex! k ben hier nu in friesland en er ligt hier echt een halve meter sneeuw dus das echt wel even kicken! mama heeft dr rib gebroken dus das wel kut thuis! vanavond moet ik draaien in clubroyalty in amsterdam op het leidseplein dus ook wel leuk! oke brotha ik ga ervandoor want moet strax nog helemaal vanuit friesland naar amsterdam met de trein! oke jongen ik spreek je later! groet wietse

  • 06 Maart 2005 - 20:20

    Cock:

    He Rens,
    Super jongen, wat je allemaal meemaakt. Nog een week, dan breng ik je Vader naar het vliegveld. Lullig voor mij, maar fantastisch voor jou en hem! Houd nog even vol :-)
    Cock en Margreet

  • 06 Maart 2005 - 22:12

    Jaap:

    He man!wat goed dat jij als een jonge hond je vermaakt op de stranden. Kunnen wij ook doen maar dan sterven we de vriesdood, niet zo leuk..cool dat je regelmatig wat laat horen!maarja een rens op de kade is natuurlijk ook nooit weg, we zien dus nu al uit naar je thuiskomst(jij hoop ik nog lang niet, dus superveel plezier!!!!)
    mzzl

  • 07 Maart 2005 - 09:56

    Bart:

    He Kerel, de stranden bevallen je weer goed volgens mij. Ben benieuwd naar je verhalen over die feestjes, daar mag je me anderhalve maand mee gaan vermaken!! Ben trouwens weer terug en helemaal niets gebroken!! Ben er erg trots op, Bas heeft namelijk zijn sleutelbeen gebroken bij de tweede afdaling, auch!! Maak er nog een mooie week van in Thailand en ik spreek je snel! Mzzl

  • 07 Maart 2005 - 13:00

    De Molshoop:

    Ha die Rens,
    Boffen joh, dat alles zo gaaf is. Je beleeft een heleboel zo!! TIP:Komkommers op je verbrande snuit willen weleens helpen(haha, wel een foto maken dan).Geniet nog effe en we wensen je een hele leuke tijd met je pa.
    Groetjes, Ellen

  • 07 Maart 2005 - 15:30

    Rick:

    Hey KREEFT.
    Ik had jou wel wat slimmer verwacht.
    Maar ja heb je ook wat.
    Het is hier echt tegek met dat sneew.
    zo zie je maar dat bij iedereen een klein kind schuilt.
    Jij met de golven en ik in het sneeuw.
    Nou vlieg maar fijn naar bangkok.
    groetjes Rick & Sharon + baby

  • 10 Maart 2005 - 11:02

    Anneke:

    He rens!
    Ik heb naar aanleiding van je reisverhalen een les aardrijkskunde gegeven over vietnam. De kinderen waren zo enthousiast over je verhalen. Ze hebben op internet allemaal informatie voor me opgezocht, want ja, ik wist niks over het land...ofzo...
    Ze waren super enthousiast!
    Dus kom maar op met al die reisverhalen. De kinderen wachten! En ik ook!
    Nog heel veel plezier, liefs Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 81655

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

20 September 2010 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: