Zon, zee en strand. En toch weer verbrand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rensa - WaarBenJij.nu Zon, zee en strand. En toch weer verbrand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rensa - WaarBenJij.nu

Zon, zee en strand. En toch weer verbrand...

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg

11 Maart 2005 | Thailand, Bangkok

Haay People!
Ben ik weer een keertje...En deze keer vanuit Koh phangan! En ik weet dat nu een hele hoop mensen die hier ook zijn geweest heel erg jalours zijn! Tja..kan ik begrijpen!
Maar ik ben hier dus alweer 2 dagen geleden aangekomen. Na een reis van echt veel te lang! Eerst had ik een nachtbus vanuit Nahtrang naar Saigon. Jammer genoeg een nachtbus...Trein was vol. Dus er zat niets anders op dan te bussen. Maar ben er dus achter gekomen dat het geen pretje is in Vietnam. Het begon al goed met een gevecht in de bus tussen een Franse kerel en een vietnamees...mmm Leuk begin dacht ik. Maarja we gingen toch eidelijk rijden. En de wegen zijn hier niet heel erg goed. En het rijgedrag van de chauffeur nog slechter! Dus na 16 stops en 1 uur slaap kwam ik gesloopt aan in Saigon. En daar bleek dat alle hostels vol waren...Snik snik. Dus moeten wachten totdat iemand uitcheckte.. En toen heb ik volgens mij de hele dag geslapen. Heerlijk!
Dus eigelijk niks van de stad gezien. Wel een beetje zonde maar ik weet toch wel dat ik terug ga naar vietnam. Te mooi en leuk hier! Die avond nog wat mensen tegen gekomen die ik kende vanuit Nahtrang. Dus nog een goede avond stappen gehad tot 3 uur. En dan is 7 uur vrij vroeg...Want ik moest mijn vliegtuig pakken naar Bangkok! Maar gellukig alles gehaald en heerlijk geslapen in het vliegtuig.
En tja toen kwam ik weer aan in Bangkok. Dat was echt als thuiskomen voor me...het meeste wel vrij bekend voor me. Hier toch alweer voor de derde keer...Ja was een lekker gevoel ergens te komen waar je het een beetje kent! Daar gelijk een treinticket geboekt en gelijk de trein gfepakt naar het Zuiden...Dus de stranden!
Mensen wat is het toch lekker hier! Ik zal er even wat fotoos bij voegen dan kunnen jullie een beetje begrijpen dat ik me zooo relaxt voel! Echt een koningsgevoel hier rond te lopen! Mooi strand, palmbomen, blauw water, alleen maar relaxte mensen en het weer is supers hier! En ja ik ben dus weer verbrand! hahahah niks van de vorige keer geleerd dus. Nah wel een beetje dan. Want deze keer zijn mijn schouders niet verbrand, alleen maar de rest van mijn Body!
Maar ik ga me hier dus nog wel even 2 dagen vermaken. Ik trek met 2 zweedse dames op en deel mijn bungalow met een zweedse gast. Ja het leuke van alleen reizen is dat je elke keer weer zoveel leuke mensen tegen komt!
Maar ik hou het hier even bij. Jullie horen weer van me als ik in Nepal ben! Nog 2 nachten hier...1nacht in de trein en een nachtje slapen in Bangkok en dan ben ik Ready voor Kathmandu! Jaaa Papa,Bart en gijs ik kom eraan!!! En ik heb er zoveel zin in! Tot snel...
Dikke kus voor jullie allemaal!
En als ik vanavond op het strand een biertje drink dan zal ik hem op jullie drinken!
Cheers en Kus Rens

  • 11 Maart 2005 - 09:19

    Stoof:

    Rens het is echt helemaal top! Erg leuk om weer te horen hoe gaaf het is en hoe goed het met je gaat!
    En dat gele bandje op de foto om je pols..... goed, hoor! (hihi)
    Succes straks in Nepal, ik zal vanuit mijn hangmat op jamaica aan je denken!

    Groeten,
    Marcel (en Irma!)

  • 11 Maart 2005 - 11:11

    Rogier:

    he gozer,

    zo te zien heb jij nog niet eens de behoefte om te denken aan 3 maanden school. Wel goed mooie foto´s man. Geloof dat het hele HB jaloers op je is.
    Veel plezier en tot het volgende bericht.

    Groetjes,

    Rogier

  • 11 Maart 2005 - 14:05

    Marijn:

    Kerel!
    Wat goed echt, weer op Koh phangan! Hoe jaloers ben ik inderdaad! En hoe lachuh dat Bangkok gewoon als 'thuiskomen' voelt! Ik ben echt stikkesjaloers. Een goeie tijd in Nepal straks!

    Dikke kus,
    Marijn

  • 11 Maart 2005 - 17:22

    Maur1:

    Man..man..man., over jaloezie gesproken! Ik ben het zeker Rens!! Maar ik gun het jou o zo van harte. Wat een levensgenieter ben je..en je vertelt het allemaal ook zo leuk. Ga zo door met jouw verslagen..kun wij op onze beurt daar weer van genieten.
    Gr., Maur1

  • 11 Maart 2005 - 17:22

    Barbara:

    Hey jij...
    Weer erg ver weg eg.... heel relaxed!!!
    Ben echt jaloers op je... kleuterjuf was echt een foute keuze... maarja... ik bekijk je foto's wel

    kussie
    barbara

  • 11 Maart 2005 - 17:39

    Daphne:

    Wow! Dat ziet er echt suuuper mooi uit...

  • 12 Maart 2005 - 07:07

    Michar:

    Hey rensie!
    Kicke verhalen man! Echt mooi om ook van andere reizigers op de hoogte te blijven af en toe via websites! Ik krijg na het zien van die fotos iig wel zin in een maand Thailand aan het einde van mijn trip!
    Zit nu in Christchurch, Nieuw Zeeland, eindelijk weg uit Sydney dat werd echt hoog tijd! Tis hier alleen wel een stuk kouder gelijk ong 20graden, valt opzich mee, maar het koelt savonds erg af!!
    Spreek je snel kerel!
    Succes met reizen!

    cheers,
    Michar

  • 12 Maart 2005 - 18:45

    Sophie:

    Misschien heb je het zelf nog niet echt door, maar wat ben jij ASO bruin!!!!!!!!!

  • 13 Maart 2005 - 11:07

    Jochem:

    Haha, volgens mij zit je zelfs in dezelfde bungalows als waar wij in zaten of niet Rens? :D

  • 13 Maart 2005 - 20:03

    Bas De Vries:

    Hey die Rens,
    Net paTon en Bart op de trein naar schiphol uitgezwaaid. Prachtig dat jullie elkaar met Gijs gaan samenvoegen om een prachtig nieuw avontuur in te duiken. Einde van je 'eenzame' periode die hartstikke leuk te volgen was vanuit hier... Sterkte met de laatste lootjes, goede reis naar Kathmandu en take care.

    PS: groet de everest van me en laat haar geduldig zijn, ooit...
    Ciao, bas*

  • 13 Maart 2005 - 20:29

    Chieneke:

    Ja, ze komen eraan!!
    Jij ook nog een goed reis vanuit Bangkok naar Kathmandu gewenst.Hoop dat de treinreis goed was naar Bangkok.
    Wat moet het leuk zijn om na zoveel weken weer bekenden te ontmoeten!Geniet ervan en we horen van je.Kus,Mam

  • 14 Maart 2005 - 11:01

    Low:

    Heeey lıeve rens van me!!jaja hıer vanuıt een ınternet cafe ın ıstanbul! net waterpıjp gerookt en op de grand bazaar rondgelopen!! hoe gaaf!maak er een vette tıjd van met papa.gıjs.en bart!en kom hıer snel met mıj een waterpıjpje roken!!! hou van je en een dıkke kus aan papa! kus loıs

  • 14 Maart 2005 - 19:40

    Cock:

    He Rens, Je Pa ligt momenteel te pitten in Katmandu als hij tenminste kan slapen. Hij ziet naar je uit, wat een ontmoeting zal dat zijn! Ik moest wel even slikken bij het afscheid. Volgende keer ben ik er ook bij, YES! Geniet ervan en doe iedereen daar de groeten.
    Cock

  • 16 Maart 2005 - 09:56

    Melanie:

    Ha die Rens,

    Ik begin nu zo langzamerhand ook wel een beetje jaloers te worden hoor.. hahaha, lekker man, zoals jij leeft geweldig!! Geniet ervan en blijf vooral schrijven, op die manier neem je in ieder geval mij toch nog een beetje mee op reis!!

    Ciao!

    Melanie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 81677

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

20 September 2010 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: