Goed weerzien - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van rensa - WaarBenJij.nu Goed weerzien - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van rensa - WaarBenJij.nu

Goed weerzien

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2005 | Nepal, Kathmandu

Dag lieve mensen,
Hier weer iets van mij en deze keer vanuit Nepal/ Kathmandu! Echt Geweldig hier rond te lopen met mijn vader en 2 Goede vrienden!
Na mijn laatste bericht nog een goede tijd gehad in Thailand. Leuke tijd op de stranden gehad en er een leuk kleurtje aan overgehouden. Maarja aan alles komt een eind zo ook aan het relaxte niks doen op Kophangan. Dus er is weer tijd voor aktie! Daar dus weer een taxi/boot/bus/trein/taxi genomen en 16 uur later stond ik weer op kosanroad Bangkok. Daar nog even mijn laatste inkopen gedaan (goedkope kleding dus :o) En toen vliegtuig gepakt richting Nepal. Echt met een super gevoel...weer bekende gaan zien! Toch wel heel erg leuk na 6 weekies alleen. En vanuit het vliegtuig zag ik in de verte het himalya gebergte met als hoogste top de mount everest. Yes...nog meer kriebels...! En toen stond ik daar in kathmandu op het vliegveld. Bleek dat je voor je visa 30 dollar moest betalen. mmm mijn dollars waren op..Oeps. Niet zo goed voorbereid Rens! Maar gelukkig was er een aardige zwitserse dame die het wel mij voor wou schieten. Happy me! Dus kon ik toch Nepal in! En buiten stonden mijn Vader, Bart en Gijs op me te wachten! Echt zooo gaaf ze weer te zien! Vandaar een taxi genomen naar het centrum van Kathmandu..wow wat een andere wereld weer zeg! Maar wel super kicken . Heerlijk gegeten met ze allen weer heerlijk bijgekletst. Ja gaat een mooie tijd worden met ze 4en. Peter we zullen je missen!
En nu morgen richting Jiri met de bus..En vandaar zullen we onze trekking beginnen van 4 weken. Dus mensen dit was het weer even. Julie horen weer van me als ik terug in de "bewoonde" wereld ben. Ik ga flink genieten hier. Tot Mails...
Cheers en kus Rens

  • 16 Maart 2005 - 13:49

    Peter:

    Okay guys, zo kan die wel weer. Goed om die 'blije' koppies te zien. ik weet zeker dat jullie een hele mooie 'trek' gaan maken en ik ben erg blij dat Gijs mijn plek kon innemen. Hou ons op de hoogte en ik zie uit naar nog veel meer plaatjes. Groeten aan Bart, Ton en Gijs en veel plezier. NAMASTE!!

  • 16 Maart 2005 - 14:07

    Joanne:

    Heel veel plezier en suc-6 de komende 4 weken daar in de bergen! Je conditie zal er wel op vooruit gaan :).

    Liefs,

  • 16 Maart 2005 - 15:40

    Cock:

    Have fun, guys! En kom met hele mooie verhalen en foto's terug.
    Be carefull upthere. God Bless!

  • 16 Maart 2005 - 18:20

    Jochem:

    Haha, even geen sigaartjes meer voor jou Rens! Geniet ervan jongen, je bent weer in Nederland voor je het weet.. Groeten aan de rest! x Joe

  • 16 Maart 2005 - 21:34

    Bas:

    in gedachten bij jullie...
    Heb het goed en pas goed op elkaar!
    Be good *

  • 17 Maart 2005 - 13:22

    JESSE:

    VRIENDEN!! WAT VET OM JULLIE ZO SAMEN OP EEN FOTO TE ZIEN!! WAT ZOU IK JULLIE GRAAG EVEN WILLEN OMHELSEN EN SPREKEN!! HELAAS DUURT NOG EEN LANGE TIJD... JONGENS PAS GOED OP JEZELF IN DE BERGEN EN GENIET ER ZOO VAN!! ER WORD GEBEDEN VOOR JULLIE, ENJOY PEOPLE!!!! GROETEN

  • 18 Maart 2005 - 17:53

    Jan Willem:

    Wat is de wereld klein.Zo is je vader in een mum van tijd bij jou in Nepal en kan zo medegenieten van jou vakantie.Alsof hij even je komt opzoeken op je kamer.Een hele goede wandeltocht toegewenst en wees voorzichtig!!

  • 25 Maart 2005 - 13:43

    Lois:

    Heey Rens!echt gaaf om deze verhalen te lezen,en de fotos te zien van jou,papa,gijs en bart!ik zithier ook volop te genieten vanuit turkije/istanbul.. heb het hier ook echt helemaal geweldig!en dat op mn 15 jaar!!ik hou je er natuurlijk wel aan,dat je hier nog ff langs komt!maar geniet daar eerst.. kom weer veilig aan..en groeten aan papa,gijs en bart!hou van je!kus low!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 81717

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

20 September 2010 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: