Kus vanuit Mongolie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van rensa - WaarBenJij.nu Kus vanuit Mongolie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van rensa - WaarBenJij.nu

Kus vanuit Mongolie

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2005 | Mongolië, Ulaanbaatar

Dag mensen....
Ben ik al weer! Alleen deze keer vanuit Mongolie. Ja het bestaat echt! Kijk maar even op de kaart als je niet weet waar het ligt. Ik heb het prima naar mijn zin hier.
De laatste dagen dus nog in Ulan ude verbleven waar ik me prima heb vermaakt. En de kou begint al een beetje te wennen. Ze hadden daar zelfs een speeltuin van ijs, echt super lache! Om naar te kijken dan...hahah. Maar ik ben dus gister ochtend weer verder gegaan. Om 5 uur opgestaan om vervolgens de kou in te gaan richting trein station. En ja hoor daar waren zowaar andere buitenlanders, een hele groep uit Australie en een duitse gast die ook richting Ulaan Bataar ging. Prima! En toen begon de mooiste treinreis die ik ooit gehad had! Echt zoo maar dan ook zoo mooi! Echt helemaal in niemandsland. Overal besneeuwde bergtoppen. En afentoe een klein dorpje. En een de meren zijn ook bevroren...Dus echt overal een witte wereld. Maar om een uurtje of 1 kwam hier een eind aan. Want we waren bij de Russische grens aangekomen waar we even 6 uur mochten wachten. Ja de Russen zijn niet zo heel erg snel...Maar ja who cares? Tijd zat hiero. Gelukkig zijn de Mongolen hier iets sneller in en daar waren we dan ook in een uurtje klaar. En vannochtend dus in de hoofdstad van Mongolie aangekomen. Ik en die Patrick (relaxte Duitser) Hebben een prima hostel gevonden. Dus wij gaan vanuit hier Mongolie eens even verkennen. Morgen misschien een trip naar woestijn en verder weten we het nog niet. In iedergeval vertrekken we maandag richting China.Reizen is zo leuk.... :)
Nou jullie horen weer van me als ik in China ben! Allemaal een goed weekend of werkse Collega's ;)Kus+Cheers Rens

  • 11 Februari 2005 - 07:53

    Wietsahhh:

    ej jongen alles goed?
    leuk berichtje man!
    goed om te horen dat je het naar je zin hebt...
    k zit nu op mn werk en k ben heel erg moe en ik wil ook reizen ... maarja dat gaat niet voor mij op dus ik moet maar bellen achter zon saaie kantoor stoel...
    nou jongen good luch! en de groeten aan die germanguy! greetz wietsa

  • 11 Februari 2005 - 15:16

    Frank:

    Joew rens... dat het bestond wist ik al maar hoe lopen die mensen er daar nou bij? :P is misschien leuk om van ieder land eens een foto van de mensen te maken ;) zie je ook weer wat van klederdracht enzo. Veel plezier man en we blijven lezen ;)

    Frank

  • 12 Februari 2005 - 10:46

    Rick:

    Hey Gast zo te zien heb jij het wel naar je zin.
    Je wilt niet weten wat je allemaal op je werk mist.
    NIKS DUS.
    Ik wil je alleen ff vertellen dat ik iemand heb aan gereden met de bus.
    hahahahahaha.
    Hij stond bij de tramhalte op het Leidseplein en iets te dicht bij de tramrails.
    Toen kwam de spiegel tegen zijn rugzak.
    Lekker hoor ben ik net een week daar aan het werk en krijg ik weer zo iets.
    Maar ja het is allemaal weer goed gekomen dus geen ontslag.
    De sporttest is ook binnen dus zie je in April op school.
    Nou geniet en veel plezier daar.
    Latex

  • 12 Februari 2005 - 12:05

    Wiri:

    Hee Rens! Geining om te lezen wat jij zoal uitspookt in plaatsen waar de gemiddelde OA nog niet eens heeft van gehoord! Ik heb inmiddels begrepen dat je geen problemen hebt met het leggen van "contacten". Ik was daar ook niet zo bang voor! Ik blijf je vanaf nu volgen. Heel veel plezier en doe geen dingen waarvan je denkt. Dat zal willem toch niet doen?
    groet wiri

  • 14 Februari 2005 - 09:28

    Rinze:

    Dag ouwe reus!
    Wat goed zeg, een beetje gezelschap is natuurlijk nooit weg...Echt spannend allemaal, ook die zes uur stilstaan aan de grens..we denken hier nog steeds aan je!

  • 16 Februari 2005 - 14:30

    Karel En Tiny:

    Hoi Globetrotter.
    Geweldig om je avonturen op deze prachtige website te lezen. Ik kan merken dat je vaker met het bijltje hebt gehakt. Je laat je niet gekmaken.
    We blijven je met veel interesse volgen.
    Liefs,
    Karel en Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mongolië, Ulaanbaatar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1325
Totaal aantal bezoekers 81694

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

20 September 2010 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: