bijna weg.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van rensa - WaarBenJij.nu bijna weg.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van rensa - WaarBenJij.nu

bijna weg....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2005 | Nederland, Utrecht

Ja leuke mensen ik ga alweer bijna weg!
Dit keer ga ik voor 3 maanden een trip door azie heen maken! Morgen avond om 19:49 vertrekt mijn trein uit Utrecht richting Moskou! Waar ik uit Moskou de Peking express
zal nemen. Dus dat is ongeveer een weekje treinen... En dan vanuit Peking door China naar Vietnam. Van vietnam naar Thailand en dan als Meesterlijk eind een trekking van een maand door het himalaya gebergte in Nepal!! Samen met mijn Pa, een vriend en zijn Pa. Dus dit gaat een heel avontuur worden voor me. Aangezien ik dit eerste gedeelte in mijn eentje ga doen. Tot Nepal zeg maar.. Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden op deze manier. Of jullie het nou leuk vinden ofniet....hahaha
Goede tijd allemaal hier in Nederland en ik denk aan jullie!
Cheers + Kus Rens

  • 02 Februari 2005 - 20:36

    Bart:

    He kerel,
    Morgen is het al zover, weet zeker dat je een super gave tijd gaat hebben. Eerst een paar weken treinen om vervolgens in thailand aan het strand te gaan liggen, hoe mooi!! Zorg je er wel voor dat je op tijd in Nepal bent, gaan we eerst de bergen in en daarna de wijk thamel onveilig maken. Ik zie je morgen om 19:49 (welk spoor, staat niet op het schema bij onze deur!)

  • 02 Februari 2005 - 20:42

    Janeck Jansen:

    Ey Rens!

    Al beetje zenuwachtig man?! Ik ben iig stinkend jaloers, hoop dat ik binnenkort ook weer in de zon zit! Nou heel veel plezier en hoop snel weer wat avonturen te horen!

    Saludos Janeck

  • 02 Februari 2005 - 21:02

    Jochem:

    Rensjepensje! Wat een mooie waarbenjij website heb je gebouwd jongen. Dat je er maar veel avonturen op mag posten. Ik wens je alle goeds en Gods zegen voor de komende 3 maanden. Dat je maar veel mag zien, beleven, ontdekken, ervaren, lachen, feesten en ontmoeten. We spreken elkaar over drie maanden weer, maar het eerstvolgende feestje samen plannen we zeker eerder! Cheers,
    Joe

  • 02 Februari 2005 - 21:20

    Keren:

    Scheet, wat heerlijk voor je! Gaaf deze site! Geniet van alles and make me jealous! En als je dan na al die tijd in beautiful Thailand aankomt en helemaal happy met een gevulde bucket op het strand zit, denk dan ff terug aan die mooie tijd met Joe, me and the girls. Love ya, xx

  • 03 Februari 2005 - 08:47

    Sofie:

    Mega cool rensje,
    Drink een bier voor me in Nhatrang (Vietnam) want daar viel ik in luve met mijn kerel. ( bucket Walhalla daaro). Geniet en ik lees graag je verhalen. veel liefs Sofie

  • 03 Februari 2005 - 09:40

    Bram Zondag:

    He Rens,
    Gaaf dat je drie maanden gaat reizen! Ik ben benieuwd naar je reisverslagen.
    Btw: Ik zit straks een paar maandjes een Afrika, je hoort ook nog wel van mij!
    Groeten!

  • 03 Februari 2005 - 13:29

    Jaap:

    Vandaag is de grote dag!Rens gaat weer reizen, en wie is rens zonder reizen?He man, we gaan je missen op de kade 27, maar ik hoop dat je echt een geweldige tijd krijgt en dat het 'alleen' zijn de eerste tijd heel erg meevalt en je goed zal bevallen!Verder natuurlijk een goede gezondheid en veiligheid toegewenst!Het feest wacht op je als je terugkomt...!mzzl

  • 04 Februari 2005 - 11:32

    Chieneke:

    Goed aangekomen?
    Het afscheid was leuk, he.
    Je hebt superaardige vrienden.Ben benieuwd naar je eerste verhalen van de treinreis naar Moskou.Love you

  • 04 Februari 2005 - 12:13

    Edwin:

    Zo Rens nu is het avontuur weer begonnen. zo als wel vaker kom je weer als eerst(van je vrienden) op de meest uiteenlopende plekken van onze boeiende aarde. ik ben erg benieuwd naar de verhalen van de avonturen die op je liggen te wachten. ik wens je alle plezier en veiligheid toe. groeten je vriend en huismaat Edje

  • 05 Februari 2005 - 00:03

    Michar:

    Hey kerel, toch maar weer aan het reizen geslagen kerel! Wat een geweldig avontuur lijkt me dat he, de Peking Express. De politie-opleiding staat hiermee kennelijk eventjes in de kast geparkeerd?! Heel veel succes gewenst met deze te gekke reis, geniet ervan, en we spreken elkaar wel weer nu je toch meer richting mijn tijdzone komt!
    Laterrr, Mikie

  • 09 Februari 2005 - 09:52

    Reinier:

    Dood aan treinen die helemaal niet om 19.49 uur vertrekken, maar zeven minuten eerder..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 81764

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

20 September 2010 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: