Moskou.... - Reisverslag uit Moskou, Rusland van rensa - WaarBenJij.nu Moskou.... - Reisverslag uit Moskou, Rusland van rensa - WaarBenJij.nu

Moskou....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Februari 2005 | Rusland, Moskou

Dag leuke mensen!
Hier een kort mailtje uit Moskou...en wat die kou betreft..Dat is het zeker!
Ik ben deze ochtend aangekomen in moskou na een lange treinreis van ongeveer 33 uur. Donderdag avond ben ik dus uitgezwaaid door al mijn lieve vrienden/familie en daar begon het avontuur dus! Daar zat ik alleen in de luxe ICE trein naar duisburg. Met een heerlijk biertje....Thanks Bart! Ja was wel even een raar gevoel. Zo van nu ga ik het echt doen! In duisburg aangekomen had ik een uurtje wachttijd die ik heb kunnen doden door naar gekke duitse carnaval vierders te kijken. Raar volk... Daarna kwam de trein aan die mijn naar Moskou moest brengen. En dat was toch wel even slikken. Een piep maar dan ook piep klein coupeetje met nog 2 russen die volgens mij gingen verhuizen ofzo...Maar met wat passen en meeten kon ik er toch nog bij. Die avond echt heerlijk geslapen en toen ik wakker werd was ik al in een witte wereld terecht gekomen. PRACHTIG!
Die dag een beetje gelezen en geslapen en genoten van het prachtige uitzicht.En nu dus deze ochtend aangekomen in Moskou. Wat een stad is dat zeg! Liep ik daar in mijn eentje F**king koud en het hostel wat ik zocht bleek al 3 jaar dicht te zijn! Mijn lonelyplanet is dus niet zo up to date. Maar gelukkig kwam ik een aardig Amerikaanse tegen die mij wel even met haar chauffeur naar een ander hotel kon brengen. En na wat rond gereden en gebeld te hebben. Heeft ze een prima hotel tegen over het kremlin geregeld. Dus ik zit hier prima! En het leuke is dat zij het betaald heeft....Wist niet dat ik er zo lief uitzag hahaah. Was geen probleem ik moest nog zo ver...Nou dit was het weer even. Hou jullie goed daaro dan doe ik het ook. Ga weer de kou in...-15 :o)
Tot mails! Kus+Cheers Rens

  • 05 Februari 2005 - 09:32

    Rinze:

    Lekkere man! Wat een avontuur...Wat ben jij een ongelooflijke mazzelaar, met je mooie witte wereld (lange leve sneeuw) en je betaalde hotel bij het Kremlin! GOH! Nogmaals jammer dat ik je maar twee seconden kon zien op het station, maar ik wens je echt een ongelooflijk goede tijd, geniet van Moskou en het mooie communistische verleden daar :-)...We zullen je absoluut missen hier!

  • 05 Februari 2005 - 09:38

    Elja:

    Hey lekkertje,
    Wat geweldig dat je er weer op uit bent, en superleuk om te lezen wat je doet en hoe je alles ervaart. Geniet ervan. Gods zegen, liefs, Elja

  • 05 Februari 2005 - 09:57

    Joanne:

    Ik hoop voor je dat je vaker zulke Amerikaanse dames tegenkomt ;)!

  • 05 Februari 2005 - 10:15

    Chieneke:

    Gaaf Rens om te lezen hoe het tot nu toe gegaan is.
    Wat een verhaal zeg over die Amerikaanse! Genieten dus.De TV laat het schaatsen in Moskou zien, zag je nog niet zitten..
    Er zijn dus nog meer hollanders in moskou.
    Liefs your mam

  • 05 Februari 2005 - 13:58

    Ton:

    Goed om wat van je te horen. Je reis is nog maar net begonnen en er is al meteen goed voor je gezorgd!
    Geen hostel vanwege een oude lonely planet.... hopelijk rijd de trein naar Peking nog wel. Zou leuk zijn als er ook nog wat andere backpackers on the (t)rail zitten.
    Hoor weer van je!
    Liefs pap.

  • 05 Februari 2005 - 17:37

    Mirjam:

    Leuk om te horen dat het goed met je gaat! Jij hebt weer mazzel hoor ;) Laat je nog wat sneeuw voor je zusje en mij over in Moskou over. Have fun.
    Dikke kus Mirjam

  • 06 Februari 2005 - 09:12

    Wietse En Cyanda:

    GOHHH! helemaal in republica rusia! vet hoor!
    ik zit hier in fryslan bij cyan je berichtje te lezen... heb je goed voor mekaar broer! leuk hoor dat die amerikaanse je hotel betaalde! hej pik doe rustig aan ! de groeten van Cyan en Mij!

  • 06 Februari 2005 - 10:49

    Nelleke:

    Heeeey Rens, wat een super gevoel moet het je geven om weer op reis te zijn!! Ookal vriezen je tenen eraf en hou je geen handen meer over...toch ben ik jaloers! Ik bedoel uuuh, Moskou is toch niet de eerste de beste plek waar je zomaar beland. Hee geniet lekker van je betaalde onderkomen (amerikanen zijn toch zo gek nog niet), als je deze trend blijft vasthouden dan red je het inderdaad wel met 300 euro ;-)
    Kuskus.

  • 06 Februari 2005 - 18:15

    Merel:

    heey rens! wat supergaaf dat je moskou hebt gezien, nu nog de hele weg naar peking. En die amerikaanse dan! lache hoor! ik hoop dast je het heel gezellig hebt met jezelf en misschien ook nog andere reisgenoten! succes met de kou en hou je taai. hier in Nl alles onder controle. vandaag lekker weer gehad. tot horens! kus merel

  • 08 Februari 2005 - 01:24

    Frank:

    Ha Rens,

    vanaf nu ga ik maar eens toezien hoe jij lekker 3 maanden uit je neus zit te vreten in treinen, hotels en kroegen en wij al het werk verrichten :P maar in ieder geval een vreselijk goede vakantie toegewenst mate! Cheers en denk aan ons :P

  • 08 Februari 2005 - 16:09

    LOw:

    Eyy brOw!!leuk Om ff wat van je te hOren..jammer dat je niet nOg ff wat langer blijft in mOskOu.. zOu leuk zijn geweest als ik jOu daar nOg zOu tegen kOmen!! maak er die 3 maanden wat van he..!!spreek je weer.. kus xx Loïs

  • 08 Februari 2005 - 16:14

    Tonny:

    Geweldig, dit is nu vast het ware X factor gevoel lijkt mij. Je hebt het gewoon.Heel leuk om je te volgen op deze droomreis.Renza op zijn Moskouws groeten van je collega,s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 81759

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

20 September 2010 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: